Publications
-
2003.
Planung und Produktion.
-
Rüttimann, René,
2003.
Wie man das Rad erfindet : marktnahes und ergebnisorientiertes Innovationsmanagement.
Zürich:
Orell Füssli.
Management.
ISBN 978-3-280-05017-0.
-
Polonsky, Michael; Schuppisser, Stefan; Beldona, Srikanth,
2002.
A stakeholder perspective for analyzing market relationships.
Journal of Market-focused Management.
5(2), pp. 109-126.
Available from: https://doi.org/10.1023/A:1014091926179
-
2002.
Collaboration in supplier nets of the automotive industry on the basis of power-dependence relations.
In:
8th IFPMM Summer School on Advanced Purchasing Research, Salzburg, Österreich, 7-12 August 2002.
-
Schüz, Mathias,
2002.
Ganzheitliche Betrachtung und Bewältigung unternehmerischer Risiken
.
In:
Hölscher, Reinhold; Elfgen, Ralph, eds.,
Herausforderung Risikomanagement : Identifikation, Bewertung und Steuerung industrieller Risiken.
Wiesbaden:
Gabler.
pp. 51-71.
Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-322-82372-4_3
-
Meyer-Ferreira, Peter; Lüdi, Markus,
2002.
HRM im Kreuzfeuer von Strategie und Partnerschaft.
HR Today.
2002(10), pp. 3.
-
Kucza, Gunther; Peyinghaus, M.,
2002.
Inter-organisational Identity on the bases of power-dependence relations in the automotive industry.
In:
Conference on Dynamic Organisational Management for Interfirm Network Orchestrations, Copenhagen, Denmark, 7-8 October 2002.
-
Kucza, Gunther; Peyinghaus, M.,
2002.
Management of OEM : networks in the automotive industry.
In:
eReality: Constructing the eEconomy, Bled, Slovenia, 17-19 June 2002.
-
2002.
Mythos Marke : eine semantische Analyse kulturellen Markenwissens.
Aachen:
Shaker.
Berichte aus der Psychologie.
ISBN 978-3-8322-0758-8.
-
Lenz, M.; Gerbode, A.; Corsten, D.; Peyinghaus, M.; Kucza, Gunther,
2002.
PALM - partnering activities of logistics service providers on marketplaces.