Publications
Institute for Facility Management
-
2007.
Die Basis für optimierte Gebäudebewirtschaftung.
Facility Management.
2007(5/8), pp. 58.
-
2007.
Individualisierung durch Feedback in der Weiterbildung.
Universität Augsburg.
Available from: https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/files/480/Arbeitsbericht15.pdf
-
Gouthier, Matthias H. J.; Coenen, Christian; Schulze, Henning S.; Wegmann, Christoph, eds.,
2007.
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen.
Wiesbaden:
Gabler.
ISBN 978-3-8349-0688-5.
Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9544-5
-
2007.
Service-Excellence durch Prosocial Service Performance
.
In:
Gouthier, M., ed.,
Service-Excellence als Impulsgeber.
Wiesbaden:
Gabler.
pp. 423-440.
-
Windlinger Inversini, Lukas; Zäch, Nina,
2007.
Wahrnehmungen von Belastungen und Wohlbefinden bei unterschiedlichen Büroformen.
Zeitschrift für Arbeitswissenschaft.
2007(61), pp. 77-85.
-
Ernst, Rudolf,
2006.
Brauchen Gemeinden Facility Management?.
Schweizer Gemeinde.
2006(4), pp. 14-15.
-
2006.
Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden
.
In:
Ringlstetter, M., ed.,
Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship.
Wiesbaden:
Gabler.
pp. 71-89.
-
2006.
Flexibles Wohnen im Alter : Lebens(t)raum Haus Tabea.
Zürich:
Editions à la Carte.
ISBN 3-905708-00-0.
-
2006.
Flexibles Wohnen im Alter : Projektvorstellung.
NOVAcura.
-
Coenen, Christian; Stauss, B.,
2006.
Nicht nur drüber reden! Kundenzufriedenheitsmanagement in Deutschland.
Qualität und Zuverlässigkeit.
9(51), pp. 22-27.
-
Stauss, B.; Dornach, F.; Coenen, Christian,
2006.
Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung
.
In:
Hinterhuber, H., ed.,
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung.
Wiesbaden:
Gabler.
pp. 543-559.
Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-9132-4_25
-
Stauss, B.; Dornach, F.; Coenen, Christian,
2006.
Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung.
München:
ServiceBarometer.
ISBN 3-9806521-7-3.
-
Coenen, Christian; Müller-Seitz, G.; Kaiser, Stephan,
2005.
IT-based customer integration to foster reciprocal knowledge exchange : the case of weblogs [paper].
In:
Conference Proceedings of 14th Annual AMA Frontiers in Services Conference.
14th Annual AMA Frontiers in Service Conference, Tempe AZ, USA, 6-9 October 2005.
-
Balfanz, Dirk; Tazari, M. R.; Windlinger Inversini, Lukas,
2005.
Computer Graphics Topics.
17(6), pp. 9.
-
2005.
Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt.
Wiesbaden:
Gabler.
Gabler Edition Wissenschaft.
ISBN 3-8244-8173-1.
-
Coenen, Christian; Müller-Seitz, G.,
2005.
Social software as a new way of customer employee interaction.
In:
AMA ServSIG Service Research Conference, Singapore, 2-4 June 2005.
-
2004.
Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft.
Bregenz:
ServiceBarometer.
-
2004.
In:
Conference Proceedings of the 9th International Research Symposium on Service Quality.
9th International Research Symposium on Service Quality, Karlstad, Sweden, 15-18 June 2004.
-
2002.
Prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service quality [paper].
In:
Conference Proceedings of 11th Annual AMA Frontiers in Service Conference.
11th Annual AMA Frontiers in Service Conference, Maastricht, 27-29 June 2002.
-
Gouthier, M.; Coenen, Christian,
2002.
Tagungsbericht - 11th Annual AMA frontiers in services conference.
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis.
24(3), pp. 225-232.
Available from: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2002-3-225
This might also interest you
Services
Institute for Facility Management
News and events
Would you like to work together with us?
Find out more about the IFM.
News in facility management and in FM-related areas.