Alle Publikationen in der School of Management and Law
-
Rawitzer, Heike; Seiler, Roger; Hari, Jürg J.,
2017.
Trust and e-commerce [Paper].
In:
6th International Conference on New Challenges in Management and Business, Dubai, 11 February 2017.
-
2017.
Tunisia export destination and gateway to Africa.
In:
Impulse Event: Tunisia, Zürich, 15 November 2017.
-
2017.
Tätigkeitsbericht 2017 : Lauterkeit in der kommerziellen Kommunikation.
Schweizerische Lauterkeitskommission.
Verfügbar unter: https://www.faire-werbung.ch/wp-content/uploads/2021/09/TB_2017.pdf
-
Acker, Christine,
2017.
Zeitschrift für internationale Rechnungslegung.
2017(7/8), S. 305-310.
Verfügbar unter: https://beck-online.beck.de/?vpath=bibdata%2fzeits%2fIRZ%2f2017%2fcont%2fIRZ.2017.305.1.htm
-
Acker, Christine,
2017.
Zeitschrift für internationale Rechnungslegung.
2017(9), S. 353-359.
Verfügbar unter: https://beck-online.beck.de/Dokument?vpath=bibdata%2Fzeits%2Firz%2F2017%2Fcont%2Firz.2017.353.1.htm&anchor=Y-300-Z-IRZ-B-2017-S-353-N-1
-
Höglinger, Marc; Diekmann, Andreas,
2017.
Political Analysis.
25(1), S. 131-137.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1017/pan.2016.5
-
Fritschi, Sandro,
2017.
Underpricing und langfristige Performance von IPOs.
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-2102
-
Risi, David,
2017.
Understanding financial intermediaries’ hesitation about socially responsible investing [Paper].
In:
2017 Annual Meeting of the Academy of Management, Atlanta, USA, 4-8 August 2017.
Academy of Management.
S. 1-40.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.5465/AMBPP.2017.10331abstract
-
2017.
Understanding “development” : insights from some aspects of complexity theory.
Homo Oeconomicus.
34(2-3), S. 165-190.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/s41412-017-0050-7
-
Stohwasser, Stephanie,
2017.
Ungültiges Verkaufsversprechen.
ius.focus.
2017(11).
-
Gersbach, Hans; Ponta, Oriana,
2017.
Unraveling short- and farsightedness in politics.
Public Choice.
2017(3-4), S. 289-321.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/s11127-016-0396-6
-
2017.
Unveiling Indonesia's dynamic generation.
In:
Outlook 2020 : the Future of Asia in the Global Economy, St. Gallen, 25 April 2017.
-
Fuchs, Sandro; Bergmann, Andreas; Brusca, Isabel,
2017.
Lex localis - Journal of Local Self-Government.
15(1), S. 133-153.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.4335/15.1.133-153(2017)
-
2017.
Verabsolutierte Abstraktheit oder relativierte Kausalität? : zur Rechtsnatur der Forderungsabtretung
.
In:
Weber, Rolf H.; Stoffel, Walter A.; Chenaux, Jean-Luc; Sethe, Rolf, Hrsg.,
Aktuelle Herausforderungen des Gesellschafts- und Finanzmarktrechts : Festschrift für Hans Caspar von der Crone zum 60. Geburtstag.
Zürich:
Schulthess.
S. 807-825.
-
Bärtschi, Harald; Hirschi, Yannick,
2017.
Schweizerische Zeitschrift für Wirtschafts- und Finanzmarktrecht.
2017(6), S. 771-791.
-
Pester, Marion,
2017.
Schweizer Bank.
2017(9), S. 28-29.
-
Färber, Andri; Zigan, Nicole,
2017.
In:
Brown Bag Lunch, Zürich, 18. Oktober 2017.
-
2017.
Voters’ acceptance of land use policy measures : a two-level analysis.
Land Use Policy.
63, S. 501-513.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1016/j.landusepol.2017.02.001
-
Moor, Markus; Wick, Yves,
2017.
Handelszeitung.
2017/2018, S. 58.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-3402
-
Sevinc, Yeliz,
2017.
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-1342
-
Licci, Sara,
2017.
Wann arbeitsrechtliche Mitwirkung Vorsorgefragen beeinflusst.
KMU Magazin.
2017(12), S. 51-55.
-
Rozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine,
2017.
Warmth and competence : how to become a trustworthy “Lovable Star” in business [Paper].
In:
The 50th Academy of Marketing Conference, Hull, United Kingdom, 3-6 July 2017.
Academy of Marketing.
-
2017.
Newsletter Arbeitsrecht.
2017(10), S. 1-3.
-
2017.
Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?
.
In:
Lucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean-Paul, Hrsg.,
Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben.
Zürich:
Versus.
S. 154-170.
-
Beinert, Markus; Struik, Arie; Müller, Steffen,
2017.
Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews.
Marketing Review St. Gallen.
34(1), S. 68-75.