Alle Publikationen in der School of Management and Law
-
2022.
The need to understand and integrate procedural and substantive tools
.
In:
Howlett, Michael, Hrsg.,
The Routledge Handbook of Policy Tools.
London:
Routledge.
S. 47-58.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.4324/9781003163954
-
Archer-Svoboda, Laura,
2022.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-29248
-
Mertes, Alexander; Fischer, Damaris; Brüesch, Caroline; Andermatt, Kevin C.,
2022.
Swiss Yearbook of Administrative Sciences.
13(1), S. 131-148.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.5334/ssas.166
-
Mertes, Alexander; Fischer, Damaris; Brüesch, Caroline,
2022.
The perceived advantages of e-participation and their impact on citizens’ willingness to engage [Paper].
In:
EURAM 22nd Conference, Winterthur, Switzerland, 15-17 June 2022.
-
Aydin, Zeynep,
2022.
The post-COVID-19 world : an asymmetric boom, a crippled recovery, and the Ukraine crisis.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-29250
-
Lechler, Ruth Christine; Lehner, Patrick; Röösli, Franz; Huemann, Martina,
2022.
The project-oriented organisation through the lens of viable systems.
Project Leadership and Society.
3(100072).
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1016/j.plas.2022.100072
-
Ionkina, Olena,
2022.
The reaction of BRICS Stock markets to COVID risk.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-26733
-
Stallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael,
2022.
The revolution of digital advertising will be tokenized.
In:
International Conference on Crypto-Marketing, New York, USA, 5-6 December 2022.
-
Kaiser, Boris; Kohler, Andreas; Schmid, Christian P. R.,
2022.
In:
14. Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Gesundheitsökonomie (DGGÖ), Hamburg, Deutschland, 28.-29. März 2022.
-
2022.
Bern:
Universität Bern.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.48549/3748
-
Djalilov, Khurshid; Hartwell, Christopher A.,
2022.
Eurasian Business Review.
13(2), S. 385-427.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/s40821-022-00224-1
-
2022.
The sustainability transformation
.
In:
Wollmann, Peter; Püringer, Reto, Hrsg.,
Transforming public and private sector organizations : implementing sustainable purpose, travelling organization and connectivity for resilience.
Cham:
Springer.
S. 325-344.
Future of Business and Finance.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/978-3-031-06904-8_18
-
Marti, Joachim; Mattli, Renato; Nicolet, Anna; Wieser, Simon,
2022.
The value of prevention : a health economics perspective
.
In:
Mattig, Thomas, Hrsg.,
Prävention von chronischen Krankheiten : Strategien und Beispiele aus der Schweiz.
Göttingen:
Hogrefe.
S. 151-167.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1024/86154-000
-
Keller, Thomas; Curcio, Rosalia; Brucker-Kley, Elke,
2022.
The value of virtual reality as a complementary tool for learning success [Paper].
In:
Sampson, Demetrios G.; Ifenthaler, Dirk; Isaías, Pedro, Hrsg.,
Proceedings of the 19th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2022).
19th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA), Lisbon, Portugal, 8-10 November 2022.
IADIS.
S. 339-344.
Verfügbar unter: https://www.celda-conf.org/wp-content/uploads/2022/11/3_CELDA2022_S_053.pdf
-
Wu, Juan; Kaiser, Esther; Ziegler, Suzanne,
2022.
In:
22nd EURAM Annual Conference, Winterthur, Switzerland, 15-17 June 2022.
-
2022.
The world has changed : moving to an officially post-post-transition region.
Eastern European Economics.
60(3), S. 189-191.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1080/00128775.2022.2066939
-
Rapp, Christian; Kruse, Otto; Ott, Jakob,
2022.
Thesis Writer : digitale Anleitung zum wissenschaftlichen Arbeiten, Schreiben und Denken
.
In:
Dilger, Bernadette; Erlemann, Jennifer; Müller, Claude; Rapp, Christian, Hrsg.,
Seamless Learning.
Wiesbaden:
Springer.
S. 147-175.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/978-3-658-34698-0_7
-
Bächler, Jesse Raymond; Benz, Manuel; Heim, Nina,
2022.
Thumbs up : an empirical analysis on employee’s intention to interact with corporate content [Poster].
In:
51st Annual European Marketing Academy Conference (EMAC), Budapest, Hungary, 24-27 May 2022.
-
Karamustafa-Köse, Güldem; Lupina-Wegener, Anna,
2022.
Tipps für erfogreiche Geschäfte in der MOE-Region.
Swiss Export Journal.
2022(1), S. 10.
Verfügbar unter: https://e-journal.swiss-export.com/archive/epaper-e-journal-01-2022/#0
-
Good, Julian,
2022.
To B or not to B : the organizational and strategic impact of the B Corp certification.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-26509
-
Dünki, Julia,
2022.
Winterthur:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-26981
-
Wittmann, Florian; Roth, Florian; Hufnagl, Miriam; Lindner, Ralf; Yorulmaz, Merve,
2022.
In:
Proceedings of the REvaluation Conference 2021|22.
Revaluation Conference 2021/22, Vienna, Austria, 5-6 May 2022.
Austrian Platform for Research and Technology Policy Evaluation.
S. 31-42.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.22163/fteval.2022.540
-
Martin, Judith; Lehner, Patrick,
2022.
Towards a viable buyer-supplier relationship framework : sub-layers and environmental dynamics [Paper].
In:
29th International Annual EurOMA Conference, Berlin, Germany, 1-6 July 2022.
-
Grob, Linus; Boos, Dominik,
2022.
In:
7th European COST Conference on Artificial Intelligence in Industry and Finance, Winterthur, Switzerland, 28 September 2022.
-
Keller, Florian; Zoller-Rydzek, Benedikt,
2022.
Trade and attitude towards the EU : what really matters.
European Foreign Affairs Review.
27(1), S. 127-154.