Publikationen
-
Braunreiter, Lukas; van Beek, Lisette; Hajer, Maarten; van Vuuren, Detlef,
2021.
Energy Research & Social Science.
80(102220).
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1016/j.erss.2021.102220
-
Goller, Ina; Kobe, Carmen; Tscharner, Rahel; Jud, Silvana; Hertach, Christian,
2021.
Using micro interventions to develop team competencies [Paper].
In:
ISPIM Event Proceedings.
The ISPIM Innovation Conference – Innovating Our Common Future, Berlin, Germany, 20-23 June 2021.
LUT Scientific and Expertise Publications.
-
Reuschl, Andreas; Tiberius, Victor; Filser, Matthias; Qiu, Yixin,
2021.
Value configurations in sharing economy business models.
Review of Managerial Science.
16(1), S. 89-112.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/s11846-020-00433-w
-
Süss, Natalie; Filser, Matthias,
2021.
Vorbilder und Inspirationen für Gründerinnen.
Competence.
S. 28-29.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-23500
-
Jobin, Marilou; Külling, Céline; Jattke, Marleen; Blumer, Yann,
2020.
SocietyByte.
2020.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-21566
-
Kraus, Sascha; Filser, Matthias; Puumalainen, Kaisu; Kailer, Norbert; Thurner, Selina,
2020.
Business model innovation : a systematic literature review.
International Journal of Innovation and Technology Management.
17(06), S. 2050043.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1142/S0219877020500431
-
Filser, Matthias; Kraus, Sascha; Breier, Matthias; Nenova, Ioanna; Puumalainen, Kaisu,
2020.
Business model innovation : identifying foundations and trajectories.
Business Strategy and the Environment.
30(2), S. 891-907.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1002/bse.2660
-
Braunreiter, Lukas,
2020.
Contested futures : how scenarios and expectations shape the energy transition.
ETH Zürich.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.3929/ethz-b-000440040
-
Rawitzer, Heike; Hefti, Jacques,
2020.
Customer Experience Journey-Wissen : was der Kunde in der Realität wirklich erlebt.
Zeitschrift Führung + Organisation.
89(3), S. 180-183.
-
Rawitzer, Heike; Hefti, Jacques,
2020.
Distance Leadership : die virtuelle Zusammenarbeit erfolgreich gestalten.
Zeitschrift Führung + Organisation.
89(6), S. 400-402.