Publikationen
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Ledergerber, Kuno,
2014.
Wien:
GPK Event- und Kommunikationsmanagement.
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Pichel, Kerstin; Lüthi, Erika,
2014.
Strategie und Diversität : Moderationsmethoden, Erfahrungen, Workshopdesigns.
Bern:
Haupt.
ISBN 978-3-258-07901-1.
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Pichel, Kerstin; Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther,
2014.
Strategieprozesse : Inhalte, Abläufe und Phasen
.
In:
Pichel, Kerstin; Lüthi, Erika, Hrsg.,
Strategie und Diversität : Moderationsmethoden, Erfahrungen, Workshopdesigns.
Bern:
Haupt.
S. 25-68.
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Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther,
2014.
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In:
Meyer, Conrad; Nagel-Jungo, Gabriela; Brockhaus-Soldenhoff, Nicole, Hrsg.,
Basiswissen BWL : ein praxisorientierter Leitfaden.
Zürich:
Schulthess.
S. 569-644.
Kleiner Merkur.
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2014.
The longer I stay the more I want : adaptive conjoint-analysis of job preferences of professionals [Poster].
In:
Symposium of the Graduate School of Decision Sciences, Konstanz, Deutschland, 17.-19. Dezember 2014.
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Scherrer, Maike; Deflorin, Patricia; Thomas, Simone; Fischl, Maria,
2014.
The whole picture : integrating site and network dimensions in site roles
.
In:
Johansen, John; Farooq, Sami; Cheng, Yang, Hrsg.,
International operations networks.
London:
Springer.
S. 13-28.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1007/978-1-4471-5646-8_2
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Schrettle, Stefan; Hinz, Andreas; Scherrer-Rathje, Maike; Friedli, Thomas,
2014.
International Journal of Production Economics.
147(Part A), S. 73-84.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2013.02.030
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Scherrer, Maike; Deflorin, Patricia; Schillo, Katrin,
2014.
Understanding intra-manufacturing network coordination : learnings from complex adaptive systems [Paper].
In:
21st International Annual EurOMA Conference, Palermo, Italy, 20-25 June 2014.
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2014.
Unlocking the potential of intra-company networks : the effect of complexity [Paper].
In:
Institute for Small Business and Entrepreneurship (ISBE) Conference, Manchester, United Kingdom, 5-6 November 2014.
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Ledergerber, Kuno,
2014.
Welche Bedeutung haben Social Media in der HR-Praxis?.
HR Today.
2014(4), S. 32-33.
Verfügbar unter: https://www.hrtoday.ch/de/article/welche-bedeutung-haben-%C2%ADsocial-media-in-der-hr-praxis