Publikationen der Forschungsgruppe Nachhaltigkeitskommunikation und Umweltbildung
-
Amrein, Simon; Kulli Honauer, Beatrice; Bättig-Frey, Petra,
2019.
Erdreich : der Schatz unter unseren Füssen.
IUNR Magazin.
2019(01), S. 26-27.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-18796
-
Jaisli, Isabel; Bättig-Frey, Petra; Eymann, Lea; Mariani, Ennio; Stucki, Matthias,
2019.
Scientainment for sustainability : the eco-confessional as a new approach for life cycle thinking.
Sustainability.
11(20), S. 5686.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.3390/su11205686
-
Berger, Verena; Müller, Steffen; Seiler, Roger,
2019.
Should manufacturers use food labels? : the case of chocolate [Paper].
In:
48th Annual European Marketing Academy Conference (EMAC), Hamburg, Germany, 27-28 May 2019.
European Marketing Academy.
Verfügbar unter: http://proceedings.emac-online.org/pdfs/A2019-8396.pdf
-
Berger, Verena,
2019.
Social norm-based gamification to promote eco-friendly food choice.
Journal of Consumer Marketing.
36(5), S. 666-676.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.1108/JCM-01-2018-2547
-
Vögeli, Moritz; Volken, Esther; Stucki, Matthias; Wettstein, Sarah; Meier, Rahel; Burkart, Daniel,
2019.
Unsere gemeinsame Verpflichtung : Nachhaltigkeitsbericht 2017/2018.
Wädenswil:
ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Verfügbar unter: https://doi.org/10.21256/zhaw-19452